Náplň práce svatebních koordinátorek – část I

Náplň práce svatebních koordinátorek – část I

Plánování svatby může být pro mnoho párů stresující a časově náročné. Svěřit svůj velký den do rukou profesionálů je proto skvělým řešením, které nejen usnadní organizaci, ale také zajistí hladký průběh celé události. Svatební koordinátorky jsou klíčovou postavou, které se starají o všechny detaily a umožňují vám si váš den opravdu užít.

Přípravy na svatbu

Vždy záleží na domluvě a objednávce ze strany snoubenců, samozřejmě je možná i varianta přizvat koordinátorky až s blížícím se svatebním dnem, kdy se do příprav zapojují minimálně. V ideálním případě ale doporučujeme využít jejich služby již od samotného začátku příprav, což vám ušetří spoustu času i starostí. 

Práce svatebních koordinátorek tak začíná dlouho před samotným svatebním dnem. Prvním krokem je obvykle úvodní schůzka s párem, kde koordinátorky zjistí jejich představy, přání a rozpočet. Následně navrhují a plánují konkrétní kroky. Mezi hlavní činnosti v této fázi patří:

1. Výběr a rezervace místa:

Najít ideální lokalitu je základ. Koordinátorky mají často seznam ověřených míst a mohou tak doporučit to, které nejlépe odpovídá vašim požadavkům. Absolvují s vámi i obhlídku.

2. Sestavení rozpočtu:

Efektivní rozložení financí je klíčové. Koordinátorky mohou pomoci s nastavením a sledováním rozpočtu, aby se předešlo nepříjemným překvapením, upozorní na případné zbytečné výdaje atd.

3. Výběr dodavatelů:

Od fotografa přes kapelu až po cukráře – koordinátorky mají přehled o kvalitních a spolehlivých dodavatelích a můžou vám pomoci s jejich výběrem a komunikací.

4. Plánování harmonogramu:

Detailní plán dne je nezbytný pro hladký průběh svatby. Koordinátorky sestaví časový plán, který zahrnuje vše od přípravy nevěsty až po poslední taneční krok.

5. Další kroky během příprav, např.:

– konzultace zařazení různých svatebních zvyků, aktivit či her

– pomoc při sestavování zasedacího pořádku

– kontaktování a potvrzení dodavatelů, svědků, matriky

– zajištění či zprostředkování různých svatebních potřeb

– hledání optimálních řešení realizace nejrůznějších přání, nápadů, překvapení atd.

– zkouška svatebního obřadu

Nechcete-li si zbytečně lámat hlavu s přípravami, nechte to na koordinátorkách ze Svateb v Jizerkách. Dostali jste se během plánování do fáze, kdy si nevíte rady, nemáte dostatek času nebo přemýšlíte, co je ještě potřeba zařídit? I s tímto vám s radostí pomůžeme. Kontaktujte nás přes nezávazný poptávkový formulář a my se vám obratem ozveme. Samozřejmě nám můžete i napsat e-mail nebo rovnou zavolat.

Nenechte si také ujít druhou část tohoto článku, ve které se dozvíte, co všechno děláme v samotný svatební den nebo i po něm 😉 Uvidíte, že činností, se kterými vám můžeme pomoci, je opravdu spousta.

Otevřít chat
1
💬 Můžeme Vám nějak pomoci?
Svatby v Jizerkách
Dobrý den 👋
Můžeme pro vás něco udělat?