Náplň práce svatebních koordinátorek – část II

Náplň práce svatebních koordinátorek – část II

Svatební den

Během samotného svatebního dne je práce koordinátorek zásadní. Jejich hlavní úkoly zahrnují:

1. Organizace příprav: Koordinátorky zajišťují, že vše probíhá podle plánu. Mají na starosti komunikaci s dodavateli a jejich instruktáž po příjezdu, kontrolují (případně připravují) dekorace a dohlíží na to, aby všichni věděli, kde mají být a co mají dělat. Dohlíží také na včasnou přípravu nevěsty i ženicha.

2. Řešení neočekávaných situací: Při jakékoliv neočekávané situaci jsou koordinátorky připraveny rychle a efektivně zasáhnout. Může jít o technické problémy, změny počasí, zpoždění nebo jakékoliv jiné komplikace.

3. Koordinace obřadu a hostiny: Koordinátorky zajišťuje, že obřad a následující hostina proběhnou hladce. Organizačně zajišťují přechody mezi jednotlivými částmi dne, dohlíží na dodržení časového plánu a komunikují s jednotlivými účastníky.

4. Péče o hosty: Svatební koordinátorky jsou také k dispozici hostům, ať už jde o usazení, poskytování informací nebo řešení jejich požadavků. Pomáhají, aby se všichni cítili pohodlně a vítaně.

S čím vším vám tedy Svatby v Jizerkách během dne pomáhají?

  • jsou-li součástí objednávky i dekorace, vyzdobí místo obřadu i hostiny včetně rozmístění informačních cedulí, místa na dary, uvítacího místa atd.
  • starají se o přípravy před obřadem, nevěsta tak může být v klidu se svými nejbližšími včetně svědkyně a rodiny, užívat si zkrášlování, dát si prosecco a organizační záležitosti nechá na nás 🙂 
  • převezmou do úschovy před obřadem občanské průkazy a prstýnky
  • zajistí komunikaci a potřebné formality s matrikou a oddávajícím
  • vítají hosty, rozdávají vývazky, květiny a korsáže, předají hostům instrukce co, kdy kde, odpovídají na dotazy, postarají se o jejich přesun na obřad a usazení během obřadu
  • postarají se o ubytování hostů
  • mohou zajistit ozvučení obřadu
  • vypouští účastníky slavnostního nástupu v momentě, kdy je vše připraveno
  • zorganizují hosty po obřadu do špalíru, rozdají dle přání kvítky na házení, bublifuky
  • pomáhají s organizací skupinového focení
  • dohlédnou na přípravu hostiny, přípitků, dortu, sladkého baru
  • nasměrují hosty dle zasedacího pořádku
  • připraví fotokoutek, chill zóny, pánské/dámské/dětské koutky, další zábavné prvky
  • postarají se o květiny
  • pomáhají s krájením dortu
  • dohlíží na nevěstu a ženicha, aby měli čas se najíst, vydechnout, cítili se dobře, dle situace pružně reagují a přizpůsobují harmonogram
  • svolávají hosty na svatební aktivity
  • pomáhají s přípravou a průběhem aktivit – připraví květinu na házení/stříhání stuh, připraví židle a nápoje na novomanželský kvíz, rozdají hostům svatební bingo/losy/doplňovačku, připraví a rozdají prskavky
  • postarají se o přípravu a ideální načasování nejrůznějších překvapení jak ze strany novomanželů, tak i ze strany svědků, rodiny či dalších hostů
  • mohou se postarat o dárečky či výslužky, složí a naplní krabičky pro hosty, kteří během večera odjíždí

Po svatbě

Práce svatebních koordinátorek nekončí ani po svatebním dni. Po svatbě nastupuje několik dalších důležitých úkolů:

1. Vyřízení záležitostí s dodavateli: Koordinátorky se mohou postarat o finální vyrovnání s dodavateli a vrácení zapůjčených věcí.

2. Úklid: V případě zájmu zajistí úklid během následujícího dne, dle přání shromáždí květiny, tiskoviny a další osobní věci k předání novomanželům

3. Hodnocení a zpětná vazba: Koordinátorky se často zajímají o zpětnou vazbu od novomanželů a svatebčanů. Nedostatky či úspěchy využívají pro další zlepšení svých služeb.

Svatební koordinátorky jsou tedy nenahraditelnými pomocnicemi, které vám promění vaše sny ve skutečnost a zajistí, aby váš svatební den byl co nejhladší a bez stresu. Pokud plánujete svatbu, neváhejte se obrátit na nás Svatby v Jizerkách – jsme zde, abychom s vámi vytvořily nezapomenutelné okamžiky.

Otevřít chat
1
💬 Můžeme Vám nějak pomoci?
Svatby v Jizerkách
Dobrý den 👋
Můžeme pro vás něco udělat?